Descoperă funcționalitățile 
edițiilor isolex

 

În funcție de ediția pe care o dorești, vei beneficia de funcționalități grozave!

Începând cu ediția Lite, Lite+ și Basic, vei găsi aceste funcționalități care te vor ajuta să devi mult mai organizat și eficient. Individual sau în echipă

isolex lite, lite+, basic

istoric locații

Ca să ai la îndemână ultimele locații accesate în aplicație, fie că este vorba de ziua de azi, de acum două zile sau de săptămâna trecută.

useri activi

Cu această funcționalitate vei știi mereu dacă sunt și alți useri care accesează aceeași informație în același timp cu tine. Live!

management documente

Toate documentele pot fi adăugate în dosarul tău și stocate în cloud la Microsoft Azure. Astfel, le poți accesa de oricând, în siguranță.

notificări

Nu mai ai grija verificării tuturor lucrurilor, pentru că isolex trimite notificările necesare (în aplicație și pe adresa ta de e-mail).

interval căutare dată

Ca să ai la îndemână ultimele locații accesate în aplicație, fie că este vorba de ziua de azi, de acum două zile sau de săptămâna trecută.

curs BNR

În fiecare zi vei avea la dispoziție cursul valutar pentru EUR și USD, preluat în mod automat de pe site-ul oficial al Băncii Naționale.

coș de gunoi documente

Toate documentele pe care le ștergi se găsesc în coșul de gunoi. De aici le poți șterge definitiv, sau poți să restaurezi fișierele în 30 de zile.

directoare prestabilite

Pentru fiecare client nou (dosar nou, utilizator nou) adăugat poți prestabili directoare care să fie automat adăugate.

În ediția premium, veți găsi multe funcționalități suplimentare celor din edițiile basic – totul pentru o mai mare ușurință în activitatea zilnică.
Momentan încă în teste, această ediție oferă tot ce are nevoie o echipă de profesioniști.

isolex premium

editor text documente

Cu această funcționalitate creezi documente text noi direct în isolex. Editezi fără să faci download sau upload, iar apoi exporți în pdf.

registru intrări-ieșiri

Toate documentele ce sunt primite sau expediate de echipă trec prin registrul de intrări ieșiri. Poți atașa documentul scanat – organizat!

borderou poștă

O funcționalitate de mare ajutor pentru organizarea expedierii documentelor prin poștă sau curier. Totul este înregistrat și accesibil. 

registru atestări

Pentru că activitatea zilnică este acum online, chiar și registrul de atestări este în formă electronică, la dispoziția avocaților. 

contracte cu furnizori

Toate contractele cu terții sunt la îndemână prin această funcționalitate. Te notificăm înainte de scadență și ești organizat și în acest sens.

taskuri și proiecte

Folosind taskurile, te organizezi modern și eficient pentru toate activitățile zilnice (fie că e vorba de redactarea documentelor de instanță sau aspecte interne).

sub-taskuri

La fiecare task principal poți adăuga un număr nelimitat de sub-taskuri, ca să poți organiza mai simplu și eficient activitățile și fără să pierzi funcționalități.

public/privat

Fiecare task sau sub-task poate fi public sau îl poți face privat (accesibil doar pentru utilizatorii care deja lucrează pe acel task). Pentru echipă sau individual!

status și prioritate

Organizează și filtrează activitățile tale în funcție de prioritate, proiect, facturabil sau nefacturabil etc. Informațiile sunt și editabile pentru o mai mare adaptabilitate.

comentarii și note

Scrie un comment în cadrul taskului pentru istoricul activității, dar și ca să informezi colegii tăi despre noutățile cu privire la activitatea în desfășurare. 

utilizatori multipli

În fiecare task poți adăuga un singur utilizator sau mai mulți utilizatori, în funcție de necesitate. Astfel, lucrezi în echipă chiar și în cele mai mici detalii.

ore lucrate și progres

Pe fiecare task poți adăuga și vedea orele lucrate de utilizatori, precum și progresul individual al fiecăruia (stabilit proporțional cu volumul de muncă apreciat).

calendare multiple

Fiecare eveniment își are locul stabilit. În funcție de categorie, poți alege evenimentele pe care dorești să le vizualizezi în calendarul tău. Click!

instanțe de judecată

Toate instanțele de judecată sunt introduse în aplicație, iar dacă dorești să le administrezi/editezi, ai această posibilitate la dispoziție.

sincronizare ECRIS

Fiecare termen de judecată este preluat în mod automat de isolex, împreună cu concluzia termenului, iar tu ești notificat automat de sistem.

roluri și permisii

Fiecare utilizator poate avea anumite permisii în cadrul aplicației. Unii pot edita/șterge tot, iar alții pot doar să vizualizeze. Tu alegi cum distribui permisiile.

Mai sunt și alte funcționalități de prezentat, însă toate la vremea lor.

încearcă gratuit și bucură-te de noul isolex

Adaugă putere suplimentară (add-ons web) 

Intră în contul tău și îmbunătățește pachetul pe care l-ai ales. Fie că vei adăuga doar spațiu de stocare mai mare sau vei alege o sincronizare cu o altă aplicație, un pachet de suport mai mare sau alte opțiuni, acestea îți vor spori activitatea și confortul. 10.11.21

Storage

Mărește spațiul de stocare pentru echipa ta la 100GB, 1024GB sau cât ai nevoie.
The „cloud” is the limit.

See the pricing list

Google Drive docs

Bucură-te și de spațiul tău din Google Drive pentru a crea documente direct în cadrul isolex. 

2 euro/month/team

Upload size

Remove any upload limitations. Instead of 20mb/file you can have no restrictions.

2 euro/month/team

Data import

If you wish to import your clients and files, you can do it now very fast. Choose now!

10 euro (valabil 20 zile)

isolex share

Trimite ce informații dorești din dosarele tale către clienți, printr-un link securizat.

3 euro/lună/firmă

Premium support

E-mail support; Skype, Slack or Teams chats.
Team Viewer v13 interventions, having replies within 2 working days.

 5 euro/lună/firmă

Elite support

Premium support +
Phone conversations
Periodical training
(with reservations).
Replies within 1 working day.
lucrătoare!

10 euro/lună/firmă

Gmail

Primește notificări când intră un e-mail nou în inboxul tău Gmail și citește mesajele direct din isolex.

1 euro/lună/firmă

Ready to start?

Contact us or create a free account!