Despre noi = despre isolex

Pentru că deja ne identificăm cu isolex, vă spunem câte puțin și despre noi. Despre ce-am făcut și despre ce vrem să continuăm să facem.
echipa noastrăproiectul u.e.

 Scopul și misiunea noastră

Un soft care să devină
un sistem de operare

Am inițiat acest proiect pentru că am constatat că noi aveam nevoie de ceva mai cuprinzător. Împreună cu o echipă din Timișoara am vrut să acoperim fluxul întregii activități al unei echipe de avocați. Nu doar pontaj, nu doar dosare, nu doar registre de intrări sau atestări, sau doar facturi și rapoarte,
ci toate acestea într-un singur loc.
Mai mult, am vrut să ca acest soft să aducă o mână de ajutor pentru cei care doreau implementarea unui sistem calitativ ISO 9001:2008, astfel că am tratat multe aspecte mult mai riguros (de aici ni se și spune isolex).

Anii au trecut și pe lângă varianta inițială a isolex am construit ceva nou și mai bun. Am luat ceea ce a fost și am adus un suflu nou, mai ușor de utilizat de către useri și care într-adevăr să devină un sistem de operare.
În isolex vei găsi în viitorul apropiat (în funcție de ediția pe care o vei alege) nu doar dosare și facturi, ci și taskuri în sistem Agile, editor text WYSIWYG, sincronizări cu mai multe aplicații utilizate la nivel internațional (MailChimp, Evernote, Gmail), sincronizări cu ANAF, ECRIS, RISCO și altele, time tracking, raportare și aprobări pe nivele de acces…
Oh, o groază de funcționalități, ca să nu mai ai nevoie să părăsești browserul!
La un preț mic!

 

Oamenii

Ștefan (moțec) este cel care a îndrăznit să inițieze proiectul! Cu o experiență de peste 20 ani în profesia de avocatură, a observat nevoia unui soft care să ajute pe toți, nu doar pe cei care facturează sau cei care merg în instanță. Dibăcie, istețime, curaj și mulți oameni în jurul lui care să-l ajute în una din marile provocări ale carierei sale. Acum ne-a adus aici, avem isolex, iar dacă vei avea vreodată timpul și ocazia să stai de vorbă cu el… precis vei avea de câștigat.

Abel (avram) este un alt personaj care a tot pistonat să trecem și pe web (atunci când aveam isolex era doar desktop), și credem că dorința lui a fost una bună și de viitor – asta cred că unii dintre voi deja puteți confirma. Pe Abi n-o să-l vezi prin preajmă, dar știi că lucrurile merg.

Nu doar ei, ci o întreagă echipă de oameni faini au lucrat și încă lucrează la isolex (Robi, Andrei, Carmen, Mădălin, Vera, Alexandru, Erika, Florin, Andreea, Mihnea, Cristi, Claudia, Emil, Alexandra, Dalibor, Dani, Miha, Sorin, Tibi, Filip). Pe unii deja ne cunoașteți, pe alții veți putea cunoaște în viitor, dar … suntem aici și lucrăm ca să aducem isolex la un nivel îmbucurător pentru toți.

Experiență
Inspirat din experiența directă a activării în domeniul juridic, isoLEX oferă funcționalități de bază destinate activității juriștilor și echipelor de avocați (litigii, consultanță, administrativ, financiar).

Eficient
isoLEX este un instrument puternic dedicat creșterii performanței în activitatea dumneavoastră, fiind singurul sistem de lucru pentru avocați ce are în vedere compatibilitatea cu standardul de calitate ISO 9001:2008

Simplu și intuitiv
Ultimele actualizări oferă variante web și desktop îmbunătățite și un design mai simplu și intuitiv pe care vă invităm să le descoperiți printr-o perioadă gratuită de probă de 30 de zile și prețuri
începând cu 1.99 €/lună/user.

Proiectul din fonduri europene

Am vrut să reformăm ceea ce isolex știa să facă și să îmbunătățim totul! Am cerut ajutor și ne-a fost îngăduit să-l primim.

Despre proiect

Titlu: Dezvoltarea unei aplicații integrate pentru furnizori de servicii juridice
Beneficiar – Integrated Business Center SRL
Proiect co-finanțat prin Programul Operațional Competitivitate, Acţiunea 2.2.1.

Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe cofinanţate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitaţi www.fonduri-ue.roConţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României.

Scop

Scopul prezentului proiect este dezvoltarea unei familii de aplicații informatice integrate destinate sporirii calității și productivității furnizorilor de servicii juridice, destinate pieței românești și cu deschidere spre piața europeană.

Obiective

– Realizarea unei familii de 6 aplicații informatice, una dintre acestea având 7 ediții, fiecare dintre ele în două variante și în două versiuni, totalizând 46 de produse software individuale.
– Înglobarea în produsele software de mai sus a unor instrumente de raționalizare și simplificare a activității furnizorilor de servicii juridice în vederea creșterii competitivității lor economice.
– Implementarea unor caracteristici inovative în procesul de dezvoltare a aplicațiilor, caracteristici care nu sunt implementate în produse similare de pe piața vizată.

Rezultate

Rezultatele așteptate ale proiectului la sfrșitul perioadei de menținere obligatorie a investiției sunt: utilizarea aplicației de către un număr de cel puțin 377 beneficiari individuali și realizarea unei performanțe a investiției de cel puțin 1,36.

Alte detalii

Valoarea finanțării: 2,962,478.55 lei (56,77% nerambursabil) din care 1.592.050 lei nerambursabil, 1.353.242.50 din FEDR și 238.807,50 din bugetul național.
Dată începere: 4 august 2017
Dată finalizare: 3 august 2020