Ediții noi în curând

Munca noastră este în plină desfășurare. Am lansat lite, lite+ și basic cu funcționalitățile de bază pentru managementul clienților și al dosarelor, însă acum lucrăm la edițiile următoare:

#PREMIUM, #ELITE și apoi cele pentru #executori #notari #instituții

Până la sfârșitul verii viitoare (#vara2020) ne angajăm să livrăm! Între timp, încearcă isolex lite sau basic, iar în scurt timp faci upgrade la #PREMIUM.

Ce vom avea în ediția #premium?

l

Editor WYSIWYG

Cu acest editor text vei putea creea documente noi, vei putea edita și salva precum în word (doar că online).
Încearcă aici ca să te convingi!

Taskuri (Agile)

Dacă ai auzit de „agile boards” vei fi și tu cel puțin la fel de încântat cum suntem noi. Un mod de lucru eficient și apreciat de toate comunitățile online. 

Time tracking

Pentru că aproape toată lumea ține evidența orelor lucrate, vă vom ajuta și noi în acest sens – integrat cu dosarele, clienții, contractele, taskurile etc.

Rapoarte

Tot ce lucrezi vei putea să expediezi spre informare către clienții tăi. În funcție de ore, tarif, user etc.

Roluri și permisii

Permisiile vor acorda drepturi utilizatorilor să acceseze anumite informații sau vor îngrădi accesul la unele informații în cadrul aplicației. Ca să fie totul clar.

n

6 tipuri de dosare personalizate

Dosar pentru instanță și pentru consultanță, dosar pentru executare silită și insolvență, dosar pentru ORC și dosar pentru procedură amiabilă – fiecare având câmpuri specifice naturii dosarului.

*

Registru de intrări-ieșiri

Toate documentele ce intră și iasă vor fi de acum integrate cu clienții, dosarele și taskurile tale. Cu număr de ordine, dată și modalitate de trimitere pentru fiecare.
+ borderou de poștă
+ registru de atestări

HR (concedii și management)

Toți utilizatorii au date personale introduse, iar aici vei putea gestiona aceste informații. + cereri de concediu, delegații și alte aspecte ce vizează utilizatorii/personalul cu care colaborezi.

Integrări cu alte aplicații

Vom avea integrări cu Gmail, Evernote, ANAF, RisCo, Mailchimp și poate chiar mai multe.

Încearcă isolex #basic

Dorim ca până la sfârșitul toamnei să vă putem oferi această ediție, însă până atunci vă invităm să alegeți varianta #isolex basic, unde puteți în primă fază să organizați dosarele și clienții, iar când lansăm #isolex premium, să faceți doar un upgrade, fără niciun cost de transfer!